زمان ثبت‌نام کاروان‌های پیاده دهه پایانی صفر به مشهد؛ دهه اول محرم نبرد آیه و آتش | روایتی از آزادسازی منطقه مرزی مهران در جنگ تحمیلی ثبت‌نام بیش از ۴ هزار زائر و مجاور در طرح تابستانی «شمیم تلاوت رضوی» برنامه‌های متنوع حرم امام‌رضا(ع) برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تعرفه‌های خونی ... قرآن؛ چراغ روشن و رهنما در تاریکی دنیا اجرای طرح ملی «شهید رئیسی؛ تربیت کادر نوجوانان» در مشهد افزایش ظرفیت فضای باغ اردوگاه «خاتون» برای میزبانی از خانواده‌ها تله تقلیل‌گرایی و رویکرد شناختی در مطالعه دین راوی عظمت غدیر | علامه امینی به روایت فرزندش تولیت آستان قدس رضوی در آئین دومین کنگره جهانی شهدای مقاومت در حرم امام‌رضا (ع): مبارزه با مستکبران، آموزه مکتب اهل‌بیت (ع) است خدمت‌رسانی ۵۵۰ خادم حرم امام‌رضا(ع) در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ آیت‌الله علم‌الهدی: حضور مردم در انتخابات، نشانه پایمردی ملت پای کار انقلاب است | ملت ایران، صاحب بصیرت است تولیت آستان قدس رضوی رأی خود را در صندوق انداخت (۸ تیر ۱۴۰۳) | حجت‌الاسلام مروی: ملت ایران شایسته خدمت عزتمندانه است آغاز فرایند اخذ رأی در حرم امام‌رضا(ع) (۸ تیر ۱۴۰۳) + فیلم و تصاویر همسر شهید رئیسی: مردم با بصیرت می‌توانند اقامه عدل کنند+ویدئو تدریس حضرت آیت‌الله سبحانی در مدرسه تابستانی «دارالعلم» درباره جواد اسدا... زاده یکی از شهدای مشهدی بمب گذاری دفتر حزب جمهوری اسلامی
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

افزایش ظرفیت میزبانی اعتکاف حرم مطهر امام رضا (ع) | سهم ۸۵ درصدی نوجوانان و جوانان در بین معتکفان

  • کد خبر: ۱۹۵۴۱۳
  • ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
افزایش ظرفیت میزبانی اعتکاف حرم مطهر امام رضا (ع) | سهم ۸۵ درصدی نوجوانان و جوانان در بین معتکفان
معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی گفت: ظرفیت اعتکاف حرم مطهر رضوی با افزایش ۵۰۰ نفری به ۱۵۰۰ نفر معتکف رسید و معتکفان بیشتری از سراسر کشور و دیگر کشورها، میهمان این آستان خواهند بود.

به گزارش شهرآرانیوز، امین بهنام با اعلام این خبر اظهار کرد: این افزایش ۵۰۰ نفری به نسبت مساوی بین خواهران و برادران تقسیم شده است.
وی با بیان اینکه معتکفین امسال در سه گروه سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان قرار دارند، افزود: گروه سنی نوجوانان معتکف، از سن تکلیف دختران و پسران تا ۲۰ سالگی است و علاوه بر این، گروه سنی جوانان ۲۰ تا ۴۰ سال و گروه سنی میانسالان ۴۰ سال به بالا را شامل می‌شود.

وی تاکید کرد: از مجموع ۱۵۰۰ معتکف رجبیه حرم مطهر رضوی، ۸۵ درصد قشر جوان و نوجوان هستند و اسقبال این گروه سنی از اعتکاف حرم بسیار امیدبخش است.

معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی تاکید کرد: معتکفین در ۶ شبستان مسجد گوهرشاد لباس اعتکاف بر تن خواهند کرد، پسران نوجوان در شبستان میلانی، جوانان در شبستان نهاوندی و معتکفین مرد میانسال در شبستان نجف آبادی استقرار خواهند یافت.

بهنام تصریح کرد: سه شبستان سبزواری، تبریزی و شبستان گرم نیز به معتکفین خواهر اختصاص دارد که نوجوانان در شبستان سبزواری، جوانان در شبستان تبریزی و میانسالان در شبستان گرم مستقر خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: پذیرفته شدگان در اعتکاف رجبیه امسال علاوه بر ایران از ۱۸ کشور دیگر مانند کانادا، امریکا، آلمان، نیجریه، استرالیا، کویت، سوریه، بنگلادش، آفریقای جنوبی، لبنان و... هستند و در این دوره از اعتکاف ۳۰ استاد معتکف در قالب حلقه‌های معرفت، مباحث معرفتی را برای معتکفین مطرح خواهند کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->